Pages

Sunday, February 26, 2012

အေရာင္စုံတဲ့ ရသ

 
တစ္ရံတစ္ခါ၌ သူသည္ ကၽြန္မ၏ ေလညွင္းေလး ျဖစ္၍
တစ္ရံတစ္ခါ၌ သူသည္ ကၽြန္မ၏ မုန္တိုင္း ျဖစ္၏။

တစ္ရံတစ္ခါ၌ သူသည္ ကၽြန္မ၏ ကဗ်ာလို ခ်ဳိ၍
တစ္ရံတစ္ခါ၌ သူသည္ ကၽြန္မ၏ ေကာ္ဖီလို ခါး၏ ။

တစ္ရံတစ္ခါ၌ သူသည္ ကၽြန္မ၏ ဘ၀ ကို ျဖဴေစ၍
တစ္ရံတစ္ခါ၌ သူသည္ ကၽြန္မ၏ အတၱ ကို အေရာင္ဆိုး၏။

တစ္ရံတစ္ခါ၌ သူသည္ ကၽြန္မ၏ သူရဲေကာင္းျဖစ္၍
တစ္ရံတစ္ခါ၌ သူသည္ ကၽြန္မ၏ တေစၦျဖစ္၏။

တစ္ရံတစ္ခါ၌ သူသည္ ကၽြန္မ၏ အိမ္မက္ျဖစ္၍
တစ္ရံတစ္ခါ၌ သူသည္ ကၽြန္မ၏ နတ္ဆိုးျဖစ္၏။

တစ္ရံတစ္ခါ၌ သူသည္ ကၽြန္မ၏ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ျဖစ္၍
တစ္ရံတစ္ခါ၌ သူသည္ ကၽြန္မ၏ ကမ္းလြန္ပင္လယ္ျဖစ္ေလ၏ .. .. ..။

No comments:

Post a Comment

အားေပးသူမိတ္ေဆြအေပါင္းကို အစဥ္ေလးစားလ်က္..

အားေပးမႈေတြအတြက္ ေက်းဇူးပါရွင္

Facebook Comment


Facebook Page

♥ Love Poem ♥